lørdag den 17. december 2011

Dirty dancing

Igår tog et vennepar, min bedre halvdel og jeg med tilhørende, en tur ud i byen. Der skulle være live musik på den lokale pub og det var da et forsøg værd, nu hvor bedstemoren havde reserveret datteren en hel dag med overnatning.
Det var vældig hyggeligt og musik og musiker var yderst underholdende, der blev vippet med på cover musikken, den varme kakao med flødeskum faldt i god jord og stemningen i pubben summede af liv i alle aldre. Men jeg undrede mig dog alligevel over nogle af de forundrede blikke jeg mødte på vejen, når min nuværende tilstand åbenlyst blev afsløret. Må gravide ikke gå på pub? Det er vel ikke meningen, at man skal bures inde bag hjemmets fire vægge, udelukkende af den årsag at man er gravid.
Man hører så ofte at graviditet ikke er en sygdom, og at man så vidt det er muligt skal fortsætte sit liv som man plejer, dog tage visse forbehold, men man må ikke vise sig i nattelivet. Altså, jeg har heldigvis en god graviditet og kan stadig være i anstændigt tøj, så pas på derud, for den her udgave af Baby, lader sig ikke blive puttet in a corner.


1 kommentar:

  1. Tak for de søde or på min blog :-)
    Jeg var for ca. 2 mdr. siden til Oktoberfest i en hal med 700 andre. Der blev godt nok også kigget "lidt" på maven... men måske er det bare fordi, at folk ikke er vand til at se gravide kvinder i byen?

    SvarSlet