fredag den 20. april 2012

Fart på!

En kommende navngiving skal fejres, hvor vi samler alle familierne og hygger. Forberedelserne til dette er ved at tage fart, og denne gang kommer der ikke til at mangle noget. Jeg har været i gang med indbydelser og pynt, jeg glæder mig vældigt til det færdige resultat når dagen kommer. Derudover kræser mine tanker omkring mad, både til navngivningen, men også aftensmaden. Jeg sætter en stor ære i, at servere mad som både tilfredstiller ganen, synet, men især kroppen. Jeg vil bare sige, at det er ikke altid nemt at finde inspiration, for det er jo ikke det store mesterværk som man, hverken har tid eller overskud til, at stå og lave i ulvetidspunktet mellem 17 - 19. Så den anden aften blev det til svensk pølseret med spinat og råkost med mango. Jeg måtte lige tage et billede, for farverne virkede så indbydende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar