fredag den 21. september 2012

Tid til strik

Nu er det blevet til det at finde det lune tøj frem. Med inspiration fra Anne (hende med den gode nyhed) fik jeg endelig lavet et par bukser til hende den mindste. Nu har jeg en pige med en god appetit og lår derefter, så de bliver hurtigt for små, men søde og varme er de. Jeg er ikke helt skrap i strik endnu, men det er underholdende og afstressende for mig. Bukserne kan ses i brug på modellen, som stadig ikke kan holdes i ro, derfor det uskarpe billede.
Jeg skal lige vænne mig til tanken om, at vi nu går kolde tider i møde, især da vores sommer ikke har været synderlig varm. Derfor er jeg også vældig glad for det skønne lys som rammer vores spisebord om morgen.
 



2 kommentarer:

  1. HIhi, så er det måske meget heldigt at der trods alt er lidt rib og dermed elastik på buksen og det ikke er glatstrik ;)
    Sikke en dejlig farve du har lavet dem i, smukt! Glæder mig også til at få en model i mine :)

    KH

    SvarSlet
    Svar
    1. Næste gang jeg laver bukser, så kan det være at de udelukkende skal laves i rib ;)
      Tak, og jeg vil glæde mig på dine vegne til at modellen kommer - det er en heldig baby med alle de hjemmegjorte lækkerier du og din mor tryller frem!

      Slet