søndag den 15. maj 2011

Øjeblik

Jeg er lidt af en øjebliks-nyder. Nu her hvor jeg er i gang med det evindelige bachelor projekt, så sker det ind imellem at jeg har meget tid på mine hænder. Så gør jeg en stor ære i, at stoppe op i øjeblikket beundre eller nyde det, som fangede min opmærksomhed.

Jeg har personligt nogle yndlings øjeblikke, eksempelvis min datter har æren af mange af disse. Hun er vidunderlig at beundre i øjeblikkene som sætter mit hjerte et tempo op. Ydermere så har jeg stor fornøjelse i, når øjeblikket byder sig og jeg er blevet længere oppe end kæresten og lister mig i seng. Det øjeblik, hvor jeg kryber under dynen, i et rum som kun bliver brudt af det sagte åndedræt fra min kæreste, som med en uvurderlig ro giver mig en umiddelbar tryghed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar