fredag den 19. august 2011

Grydeskeen i den anden hånd

Her de sidste par dage har jeg gået og funderet over hvad jeg skal give mig til. Det er faktisk ikke nemt at være ledig, især ikke når man har ry for at lade tankerne flyve. Det er der faktisk enormt meget tid til, når man går hjemme. Derfor kom jeg til den konklussion, at jeg ville eksperimentere lidt..
Jeg havde en tanke, som gik ud på hvor mange måltider der kan komme af en hel kylling [grundet at dagpenge ikke gør vores familie rig], og lad mig konkludere.
Der kan komme fire retter ud af én kylling. Suppe, ret af inderfilet, ret af overlår, ret med kyllingelår og vinger og til sidst ret med kyllinge brysterne. Haha, det bliver ikke i denne omgang, at vi bliver ruineret. Men, det er vel nok alligevel begrænset hvor længe smagsløgene vil være med til kylling med kylling.

I al denne tid med tænkerierne, så er jeg tilmed vokset helt uden min egen bevidsthed. Jeg tillader mig lige at smide et billede ind .. og jeg puster ikke engang maven ud ..



En anden ting jeg har kastet mig over er, og tro mig når jeg siger at der er mange, at rydde lidt op i alle mine kasse rundt omkring, så derfor gik turen til Tiger, hvor jeg fandt disse fine akryl æsker.. Mon ikke kæresten bliver tilfreds når han kommer hjem..

1 kommentar:

  1. ej hvor træls at du har købt de æsker, dem vil jeg så gerne eje, til mit skrivebord! Men maven er flot !

    SvarSlet