mandag den 5. september 2011

Forklædet kastet i ringen




Så endte en lang weekend med børnefødselsdag, og jeg er helt brugt. Status efter at vuggestuen er gået hjem er; et barn tilbage, intet ødelagt, alt spist og jeg klistre til ALT! Det er fedt, for jeg fik lov til at se datteren lege tilfreds sammen med alle kammeraterne, og hun så stolt og glad ud. Mere kunne jeg ikke bede om. Min lille pige er blevet så stor.
På trods af at jeg selv er glad og tilfreds, så må jeg indrømme at jeg er vældig glad for, at fødseldage kun er en gang om året.
Jeg elsker at samle familien, især når man ikke ser dem så tit som man gerne ville. Men efter tre dages fødselsdag, så vil man gerne trække sig tilbage på sofaen og ikke tage stilling til andet end hvilken tv-kanal som kræver mindst hjerneaktivitet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar