søndag den 18. september 2011

Lidt fortryllende søstertid


I min lillesøsters 18års fødselsdagsgave gav jeg hende en teaterforestilling. Den blev indløst igår på Odense teater til forestillingen Som man behager, en komedie hvor begreber som ære, troskab og landflygtighed blev blandet med sarkastiske metaforer for liderlighed og sex. Det var en forestilling med Søren Huss som sanger og dette mix tog forestillingen til nye højder. Jeg var underholdt alle 2 timer og 45 min.! Inden dette brag af en afslutning på dagen, gik turen indtil byen hvor shoppegenet satte ind, og Noa Noa holdt udsalg lige for næsen af mig.. Det resulterede i nye trøjer til datteren i super kvalitet (.. det blev jeg jo nødt til..) Frokosten blen indtaget i dæmpet belysning på den lille hyggelige Mama's i centrum, hvor en af mulighederne er at vælge half and half, som er halv pastaret halv pizza.. Hvilken fornøjelse at få lidt af det gode, med lidt godt på siden. I skæret af sterinlys gik snakken på fremtid og nutid, og jeg fik muligheden for at blive opdateret på søsters ungdomsliv, til stor fornøjelse. Lige inden forestillingen nuppede vi lidt backgammon på Café Biografen med en kop te til. Alt i alt en skøn dag, i skønt selskab!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar