lørdag den 1. oktober 2011

I fiskens tegn

Jeg har i lang tid haft en ønske om at lave muslinger, og da mulighed bød sig i denne weekend, da der kommer besøg, så skulle det være.
Jeg giver mig i kast med det, men lover intet! Søndag skal vi ydermere have ål, dels fordi bedstefar er sådan en god ålefanger, og dels fordi morfar kommer på besøg med hele familien. Det må være lejligheden til at hive 2 kilo ål op af fryseren. Jeg kan hermed konstatere at vi får dækket vores behov for fisk i denne uge ..
Derudover er vi inde i en periode, hvor vi ikke helt kan finde ud af, om der er behov for middagslur længere, og her taler jeg jo på vegne af min skønne datter. Hun vågner tidligt og går senere og senere i seng. Vi tænkte at gøre et forsøg på, at springe middagsluren over nu hvor det var weekend, men efter billedet at bedømme, så lykkes det ikke. Vi var helt ulykkelige da klokken kravlende over tolv, så vi lagde os til et hvil og nærmest inden ordene havde undsluppet mine læber, så sov hun! Nåh, lidt behov er der vist stadig.. Så kan jeg jo stjæle lidt alene-tid med strikketøjet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar