fredag den 2. marts 2012

Mmm.. Forår

Ih hvor er det skønt at have barsel når sommeren nærmer sig. Der er i forvejen noget livsgivende i at få børn, men det er der så sandelig også når solen kigger frem.
Jeg er en af de mennesker som bliver påvirket en del af vejret, så jeg kan mærke at humør og overskud får et ordentligt kick, når solen kigger ind ad vinduerne og sommmervejrets lune melder sig.

Jeg kan lade den mindste sove ude i barnevognen og lade døren stå åben, alt imens jeg nynnende fiser rundt og rydder op. For noget andet som dette fine solskin også bringer med sig er, at man meget tydeligt kan se fedtfingre og nullermænd. Men, det hedder vist også forårsrengøring.

Tilsidst vil jeg lige vise min nyindkøbte trøje fra COS frem, som vinder mig lidt selvtillid i denne uglamourøse ammetid, hvor der stadig sidder tre kilo ekstra på kroppen. Jeg er virkelig glad for den.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar