søndag den 16. december 2012

Se dét er jul..

 



En uge tilbage og så indtager vi juleferien med stort humør. Det er snart uundgåeligt ikke at komme i julestemning. For mig er julen stemning og hygge, lys og varme. Julen er at give gaver til dem man holder af og glædes. I dag fik vi pakket de fleste gaver ind og jeg havde flittige hjælpere, som også fik prøvesmagt pyntet til gaverne. Jeg er listet mig let omkring juleræset og det er helt med vilje. Nu skal resten af tiden inden jul bruges på at besøge familie, hæfte ender på de hjemmelavede gaver og lave julegodter. Glædelige 3. advent!

3 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige billeder :-)

    SvarSlet
  2. Det ser hyggeligt ud! Har lige købt det samme gavepapir. Måske skulle jeg lade mig inspirere og købe sukkerstokke til pynt...sikker på det nok skal blive et hit juleaften :)

    SvarSlet