mandag den 31. december 2012

De store øjeblikke




År 2012 var et stort år i vores lille familie. Vi startede året som en familie på tre og nu er vi fire. En skøn tid gik, hvor vi fandt os selv og hinanden. Livet som familie på fire har været hårdt og enormt givende og jeg kan sige nu, efter et år, at det var lige hvad vi gik og manglede. Vores skønne lillesøster.
Sommeren kom og det bragte et bryllup med sig. Vi sneg os uden om alt det traditionelle og tog i al hemmelighed en tur på rådhuset. Inden nyheden havde lagt sig, måtte vi sande at det ikke kun var os som kunne holde på hemmeligheder, da familien i alt hast havde lavet en "genbrugs"-æresport. Så var det ikke hemmeligt længere.
Vi har fejrede 3 års fødselsdag, som gav indtrykket af, at man ikke kan nyde sine børn for meget, for de vokser med et urimeligt tempo. Vinteren kom snigende og julen væltede hen over os i takt med vuggestueplads og nyt job. Nu sidder vi her, kigger tilbage og mindes som man gør når året render ud. Jeg håber at året 2013 bringer ligeså mange glæder med sig.

GODT NYTÅR

2 kommentarer:

  1. Dejligt indlæg Katrine. Mit år har jo mindet utroligt meget dom dit! (lige minus bryllup. Dog kunne vi fejre 5 års bryllupsdag... blev også gift på rådhuset i al hemmelighed)
    Glæder mig til at følge dig her på bloggen i det kommende år.
    Godt nytår til dig og din familie
    Kram Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne. Jeg vil glæde mig til også at følge med hos dig i det nye år. Det er hyggeligt og inspirerende.
      Godt nytår til dig og dine!
      Kram herfra

      Slet