tirsdag den 20. juli 2010

Brok on the Blog

Ja, jeg skal ikke brokke vel, vi har jo endelig fået sommer og sol. Jeg er bare ikke et menneske som kan finde glæden i at svede. Kan man tillade sig at rende rundt nøgen i haven sammen med sin datter, eller virker det for mærkeligt? Jeg må se om jeg ikke kan finde en nudist-strand, for jeg kan simpelthen ikke være i noget tøj, jeg sveder jo af at sidde ned..
Mine tanker går til kæresten som er på arbejde og er ved at pudse et hus i nærheden. Stakkels mand, bare han ikke får hedeslag!

2 kommentarer:

  1. Der ville vel ikke være noget galt i at du render nøgen rundt i haven med Kaia.
    by the way din blog looks amazing.

    SvarSlet
  2. Hehe, nej det kunne du vel lige se for sig.. Både mor og datter med græs i røven og grønne knæ :) By the way, Thanks!

    SvarSlet