onsdag den 7. juli 2010

Sommerferie, eller hvad?


Så blev det endelige ferie, og vi havde været så heldige at låne os til et sommerhus på Fanø. Det var fantastisk at være afsted for første gang sammen med den lille familie. Vi var egentlig også heldige med vejret, bare ikke med mit helbred. Efter en weekend, som også er den mængde tid det tager for en kvinde rigtigt at slappe af, løber jeg ind i en overdøvende forkølelse. En af dem som jeg ikke er løbet ind i siden jeg blev gravid. Ydermere brændte fjernsynet sammen aftenen før, og der var ikke de mest behagelige sofaer i det lånte sommerhus, altså må jeg rive familien hjem efter tre døgn. Undskyld.
Nu sidder jeg hjemme i min behagelige senge, med et overforbrug af lommeletter, total opdateret på hjernedøde serier og ønsker mig tilbage til Fanø. Øv..
Men jeg vil undskylde med en tur i Odense Zoo, og håbe at familien kan finde sommerferie ro'en på trods af omstændighederne.
Forbandet forkølelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar