onsdag den 9. november 2011

Forbandede Forkølelse

Sikke da en omgang vi har måtte stå model til her i den lille familie. Datteren var, som fortalt hjemme i sidste uge og derefter blev det min tur. Øv! Jeg er først lige kommet ovenpå igen. Der er ikke noget mere modløst end at leve af halspastiller og te og kun have selskab af hundredvis af lommeletter. Jeg orker simpelthen ikke at være syg. I dag har jeg heldigvis kunne ringe hen på arbejde og siger, at de kan forvente at se mig imorgen, på trods af den obligatoriske snotnæse. Lur mig om den ikke holder vinteren over.
Mine dage har været uden indhold og har primær bestået af selvynk - hvilket er lovligt så længe man er alene.


Mit vidundermiddel har været kogt vand med citron og honning. Det virker hele vejen rundt for mig.

- I dag har der dog sneget sig en enkelt kreation ind, da overskudet meldte sig. Inspireret af det amerikanske tøjmærke American Apparel har jeg syet et tube tørklæde til min kusines 18 års fødselsdag i næste uge og jeg håber håber håber at hun bliver glad for det. I gaven sneg sig også en marineblå neglelak fra Essie, som jo selvfølgelig matcher tørklædet..


Jeg synes at det er oprigtigt svært når man ikke er 18 længere, at vide hvad der er in og hvad der er out ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar