onsdag den 16. november 2011

*host host*

Sikke da en omgang vi lige skulle over. Eller det vil sige, at det var vist mest mig. Jeg nuppede lige en bihulebetændelse at slutte af på. Men nok om sygdom, jeg orker ikke at høre, føle eller opleve mere af det!
Min søde kæreste har haft lidt fridage at give ud af og det har resulteret i et færdigmalet børneværelse.. Ihh, han er altså god. Det er så dejligt når nogle gider at tage byrderne og arbejdsopgaverne på sig, ellers har jeg en tendsen til at lagde det ligge på egne skuldre, for jeg kan jo lige så godt gøre det.
Han er jo velvalgt ;)



Nåh ja, glemte jeg at sige, at en sådan overskudskæreste har det med at have en smittende effekt, så jeg fik lige sat wallstickeren op, som jeg så ydmygt vandt. Den er så fin!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar