onsdag den 22. august 2012

Forkælelse



Til det hyggelige blogtræf fik vi oveni en god dag også en pose fyldt med godter.
De skulle selvfølgelig tages i brug, da posen blev pakket ud. De skønne kopper fra Rice måtte fyldes med en god latte. Sådan nogle fine ting forpligter jo.
Der var også lidt til børnene.

Da jeg stadig er på barsel og tid som regel er noget jeg har meget af, så var det skønt at få blade fra Boligmagasinet, BoligLiv, BoligPlus, Vores Børn
og lidt til den kreative trang fra Betty P, BoxdeLux.

Derma produkter fald i god jord hos moren. Jeg sætter en god ære i, at vælge gode produkter til min familie og mig, og Derma er bestemt et af de udvalgte.

Derudover var der lidt til æstetikeren, livsnyderen og slikmunden, fra Kähler, Kaffeagenterne, A.C. Perchs og Scandchoco
Stort tak!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar