torsdag den 16. august 2012

Kommende fødselsdag og ønsker dertil

Den anden dag spurgte jeg den store pige, hvad hun ønsker sig, da hun nu snart fylder tre år. Svaret kom promte og helt uden betænkningstid. Jeg vil gerne have en bil mor. Jeg måtte ud i en længere forklaring om, hvordan man skal fylde atten år inden man kan tage et kørekort osv. Da det så havde bundfældet sig, så kom nogle andre og mere realistiske bud på banen. Men trods det, synes jeg faktisk at det er svært, for hun er i en alder, hvor hun ikke er baby mere og alligevel skal udfordringerne ikke sættes højere end at hun fortsat oplever succes. Jeg er nået frem til nogle ønsker under forhandlinger og som moren også kan komme til tåls med(vi har syv dukker herhjemme og en ottende er måske ikke nødvendig). Vi elsker bøger, alle os piger. Vi har næsten alle Totte-bøgerne og de bliver flittigt brugt. Alligevel har Barbapapa-familien vundet en plads i Kaia's hjerte, så dem ønsker hun sig. Schleich vilde dyr, er hun helt solgt til og hun ønsker sig alle udgaver af alle dyr, store som små. Den leg som de bringer frem i hende, er helt fantastisk at overvære, man kan genkende ting fra hverdagen, familien og andre situationer. Så de er hermed ført på ønskelisten. En stor dag bliver det, for en semi-lille pige.
Billedet har hun selv taget - måske et kamera skulle tilføres til listen?

3 kommentarer:

  1. Hej Katrine
    Hvor var det hyggeligt i dag. Dejligt du kunne komme.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Hej Katrine, hvor var det hyggeligt, at møde dig i dag. Og hvor er det dejligt, at møde folk der er i samme båd ;)Håber vi ses igen :)
    Jeg har taget mig den frihed, at tagge dig i en blogleg, tjek min blog for regler. Det står dig frit for, om du ønsker at deltage, men håber, at du har lyst til at lege med.

    Kh. Stinne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Stinne, det var enormt hyggeligt at tilbringe dagen i selskab med dig og de andre. Jeg skal lige se, om jeg ikke får tid til at kigge billeder igennem til legen på bloggen.

      Kh Katrine

      Slet