søndag den 8. januar 2012

.

Herhjemme går tiden langsomt. Jeg må indrømme, at med det store korpus som jeg efterhånden har udviklet, så går tingene ikke så hurtigt.
Dagene går for det meste med forberedelse til den kommende familieforøgelse, men dog er det begrænset hvor mange timer man kan fordrive på denne måde. Heldigvis er resten af familien hjemme i weekenden, men ellers sætter det min kreativitet på en prøve.
For tiden giver jeg mig hen til det skønne tidfordriv som Wordfeud bringer med sig og en smule syning er det også blevet til.
Ja, jeg er tilmed hoppet på Frøken Plum's surdejs bølge som overvælder bloggene lige for tiden. Så hvorfor ikke også her, hvor tiden jo næppe er knap!



2 kommentarer:

  1. Pøj pøj både med familieforøgelsen og surdejen...;))
    Hej fra Maja B

    SvarSlet
  2. Mange tak, vi venter med længsel. Tålmodigheden kan sagtens rumme surdejen, men venten på lillesøster bringer efterhånden en vis utålmodighed med sig :)

    SvarSlet