torsdag den 26. januar 2012

Tøse fnidder


Jeg er helt tosset med mine piger. De er så skønne på hver deres måde, og nu hvor hverdagen har sat ind, kunne jeg ikke forestille mig en dag uden.
Den store skal lige vænne sig til at tilværelsen er ændret og at lillesøster er kommet for at blive. Men indtil videre har hun kun udvist interesse og kærlighed overfor hendes lillesøster, så det gør mig tryg.

Det tager jo tid fra forældrene at der er kommet et spædbarn i familien, jeg havde endda selv glemt hvor omfattende det er at være en sådan størrelse at skulle passe på.
Ammesituationerne, som tvinger hjernen til at tænke i intervaller, ritualerne som bliver skabt, hvor jeg automatisk kniber til 18 nyhederne og så det meget forunderlige, at brysterne reagerer ved barnegråd.
Man er vel lidt kompleks... Men jeg nyder det, for jeg er også bevidst om, at det første år med lillesøster kommer til at gå stærk, hvis ikke mere end beregnet, når nu jeg er blevet beriget med to skønne tøser, som skal have min opmærksomhed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar