onsdag den 4. januar 2012

Et helt nyt år!







2011 har været skøn når man giver sig tid til at tænke tilbage.
Kaia har udviklet sig så meget på dette år, så hendes forældre kan knap nok følge med. Der er blevet holdt 2 års fødelsdag for vuggestuen. Vi købte båd. Jeg blev færdiguddannet med et spændende og udfordrende projekt, som er fedt at kigge tilbage på. Kæresten afsluttede firmaet og fik et fast job, med faste arbejdstimer. Og sidst, men bestemt ikke mindst så blev familieforøgelsen en realitet, og lillesøster melder forhåbentlig sin ankomst inden for nogle dage.

1. januar startede desuden med en datter der tændte alt lys i soveværelset, for at kunne fjerne fnuller mellem tæerne ... Livsbekræftende! Så stod alle op, lave morgenmad med hjemmebag og bløde æg. Altså hvis det er udsigterne til det kommende år, så er det noget jeg helt sikkert godt kan klare.
Jeg er spændt, forventningsfuld og taknemmelig for det kommende år og jeg glæder mig til at det rigtig kommer igang.


De bedste nytårstanker til jer..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar